بـرنـــامـــه      زمــــانـی









اینوتکس‌پیچ

رقابت استارتاپ ها در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین المللی از جمله رویدادهای نمایشگاه اینوتکس می‌باشد.





هزینه ی ثبت نام :
رایگان



اینوتکس‌پیچ


اینوتکس پیچ چیست؟

رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس 202۴ است، که برای هفتمین سال متوالی در حال برگزاری است. مرحله استانی این رقابت‌ها امسال در ۶ استان زیر برگزار گردید:

  • کرمانشاه؛ ۱4 دی‌ماه
  • سیستان و بلوچستان؛ ۲۱ دی‌ماه
  • یزد؛ ۱۲ بهمن‌ماه
  • تهران؛ ۲۶ بهمن‌ماه
  • بوشهر؛ ۳ اسفندماه
  • شمالغرب (با محوریت آذربایجان غربی)؛ ۱۷ اسفندماه

برگزیدگان استانی در رقابت فینال که در روز چهارم نمایشگاه اینوتکس و در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌گردد، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در بخش نخست مرحله فینال، تیم‌ها به ارائه در مقابل داوران خواهند پرداخت و با رای و نظر ایشان دو تیم برنده این دوره مشخص می‌شود. جوایز نقدی برای تیم‌های اول و دوم، ۵۰۰ و ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بتل چیست؟

بتل استارتاپی یکی از بخش‌های اینوتکس پیچ ۲۰۲۴ است که برای سومین مرتبه برگزار می‌شود. رقابت بتل نبردی دو به دو از تیم‌هاست و هر تیم در فرصت ۳ دقیقه‌ای که در اختیار دارد بایستی تیم مقابل را به لحاظ مارکتینگ و بازار به چالش بکشد. برنده هر بتل با نظر داوران بلافاصله پس از پایان رقابت مشخص خواهد شد، در این بخش بر خلاف بخش ارائه، داوران امکان شور و مشورت نداشته و بلافاصله پس از اتمام بتل هر داور نظر مثبت یا منفی خود را اعلام خواهد کرد. در این بخش ۸ تیم برتر بخش ارائه به انتخاب داوران در بتل استارتاپی به رقابت خواهند پرداخت و ترتیب رقابت تیم‌ها با قرعه‌کشی تعیین میشود. هر بتل در مجموع 6 دقیقه به طول خواهد انجامید و برنده نهایی بتل استارتاپی جایزه ۳۰۰ میلیون ریالی دریافت خواهد کرد.





18 الی 21 اردیبهشت 1403

10 الی 18




ما کجا هستیم

دبیرخانه: تهران،پارک فناوری پردیس، ساختمان سراج، واحد 125

ستاد اجرایی: تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان نقدی، پلاک 40، واحد 3

کد پستی : 1657163871

تماس با ما


دبیرخانه: 021-88503030

ایمیل: secretary@inotex.com

مجری


برگزار کننده


نماد اعتماد




copyright INOTEX 2024 - Privacy policy
طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری زرین پرتال